Nieuw nummer - Reisverslag uit Szczecin, Polen van Danielle - WaarBenJij.nu Nieuw nummer - Reisverslag uit Szczecin, Polen van Danielle - WaarBenJij.nu

Nieuw nummer

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

26 Maart 2007 | Polen, Szczecin

Hey mensen,

I.v.m. idioot hoge rekening van mijn Hi abonnement na 2 weken Polen (200euro!!) heb ik een Poolse SIM aangeschafd. Het nummer is:
0048668717596. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid morgen in gebruik worden genomen en dan ben ik niet meer bereikbaar op mijn NL nummer tot ik weer in NL terug ben.

Groetjes Danielle

  • 27 Maart 2007 - 15:58

    Quenton:

    hahahaha de naam zegt het al he "HI" heheheheh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 83324

Voorgaande reizen:

14 Juli 2005 - 20 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: