Dia di bandera en brevet gehaald - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Dia di bandera en brevet gehaald - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Dia di bandera en brevet gehaald

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

04 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen!

Om maar met de deur in huis te vallen: Harold en ik hebben dinsdag ons duikbrevet gehaald jippie! Eindelijk geen huiswerk meer hehehe.
Onze instructrice heeft meteen een leuke foto van ons samen gemaakt onder water.

Verder was het woensdag dia di bandera. We zijn naar het Brionplein gegaan om feest te vieren. Hier hebben we Curacaose dans en zang gezien en lekker genoten van Antilliaanse hapjes. Voor de lol nog de pont genomen naar de overkant toen de brug tussen Punda en Otrabanda open was. Was wel erg leuk om te doen.

Verder zijn we gisteren naar het Sea aquarium geweest. Dat was ook erg leuk. We mochten zeesterren, zeekomkommers, zee-egels en roggen aanraken en we hebben voedershows en dolfijnenshows gezien. Hiervan nog wat hilarische foto's LOL.

Dat was weer de update tot zover...

Love you!!
XXX

• 04 Juli 2008 - 13:52

Simone:

Heej meis,

Alles goed? Lang niet gesproken
    Wat gaaf dat je op vakantie bent, ben wel beetje jaloers :)Ik ben vanaf februari al bezig met het in en uit lopen van het ziekenhuis, erg vermoeiend. Maar de details zal ik maar niet hier plaatsen, haha.
    Ik wens je nog een hele fijne vakantie en veel duikplezier (gaaf dat je een brevet hebt). Tot wanneer blijf je daar??

Kuzz Simoon

• 04 Juli 2008 - 14:46

Nadia:

He meid, gefeliciteerd met je brevet! Leuk he, nu kan je de visjes van nog dichterbij bekijken! Veel plezier, en ik wacht op je volgend berichtje!

Groetjes mij

• 04 Juli 2008 - 20:39

Mama En Oompie:

gefeliciteerd, goed gedaan met z'n 2en.
    Leuke foto's van de onderwereld.Stuur gauw maar meer fotos!!
    Poezen is alles goed mee, ze missen je wel hoor.
    Dikke kus en knuffel

• 11 Juli 2008 - 07:52

Nas:

Halllooo mormeltjes :D!
    Ben trots op jullie! Nu is jullie brevet binnen en mogen jullie lekker overal duiken!
    Mooie foto's en wel lekker dat er een en ander te doen valt op CU! Hebben jullie al een paar pastechies in mijn naam opgevroten???
    Dat was beloofd he!
    Dikke koesss