Terug naar de Antillen - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Terug naar de Antillen - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Terug naar de Antillen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

21 Februari 2008 | Nederland, Hengelo

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Daar ben ik weer. Al een tijdje niks van mij gehoord, maar ik had, afgezien van Berlijn in december, geen spectaculaire reizen meer gemaakt na New York. Maar daar gaat nu verandering in komen want op 21 juni vertrek ik voor ruim een maand naar Curacao.
Ik ga samen met Harold en we willen vooral erg genieten van de vakantie (yes, antillen zonder te werken oleee), een PADI brevet halen en wat buurlandjes en wellicht Sint Maarten (afhankelijk van de ticketprijs vanuit Cur en beschikbaarheid van vriendjes en vriendinnetjes) bezoeken. De laatste week komen Paul en Lilha ook nog aan en zijn we met zn 4tjes.
Aangezien we daar over inet beschikken hoop ik weer flink wat verhaaltjes te kunnen posten van het caribische leven.

Tot die tijd nog even in de kou in NL, maar ik ben eerlijk gezegd al aan het aftellen :)

XXX

  • 21 Februari 2008 - 15:24

    Christine:

    hahah zodra je de kriebels krijgt vertrek je gewoon van NL..

    I like that about you.. ahhaha.. Ik ben altijd een denker van wel of niet doen.. maar je doet gewoon~!! Tof

  • 21 Februari 2008 - 21:08

    Dinie Heinen:

    gaaf daan ik zou graagmet je mee gaan hoop je spoedig te zien dikke knuffel van jetante

  • 25 Februari 2008 - 08:46

    Anastasia:

    Joh Joh mien jong!!! Ik verwacht wel een kaartje enneeeuuhh de rest ga ik nog bedenken...jammer dat de pastechies niet lang goed blijven :(! Ik hoop dat je het eiland geweldig vindt, vast wel! Hihi...dikke koesss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 83270

Voorgaande reizen:

14 Juli 2005 - 20 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: