Grotten van Hato en duik bij Caracasbaai - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Grotten van Hato en duik bij Caracasbaai - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Grotten van Hato en duik bij Caracasbaai

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

10 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Hier weer wat nieuwe foto's van onze avonturen op Curacao.
We zijn naar de grotten van Hato geweest en vandaag hebben we een duik gemaakt bij Cracasbaai waar een gezonken tugboat ligt. Hier hebben we weer geweldige onderwater foto's gemaakt, onder andere van 2 zeepaardjes. Helaas is het wel nogal lastig om de foto's ook scherp te krijgen, maar ok....ga snel checken!!

XXX

  • 11 Juli 2008 - 05:23

    Oompie En Mama:

    Mooie fotos zeg, maar ik weet in ieder geval dat IK nooit daar onder water zou gaan! Wat een griezels allemaal, nou ja bijna allemaal.
    Maar wel genieten hoor als jij de fotos maakt!
    Liefs en dikke kus en groeten aan iedereen

  • 11 Juli 2008 - 08:01

    Nas:

    Mennnn wat mooi!
    Normaal zie je zoiets in mooie bladen, jullie mogen er zo dichtbij komen en het in het echt zien! Super!!
    Ik heb 1 verzoek! Blaas even heel hard de warmte onze kant op. Het weer hier is kansloos! Elke dag regent het en er is bijna geen zon. Ik bloei dood!
    Hoe lang moet ik nog op jullie wachten? HIHI

    Koesjee

  • 14 Juli 2008 - 21:45

    Gonda:

    Hoi Daan je hebt het weer geweldig naar je zin of niet? leuk hoor geniet weer van je foto's. Groetjes aan Harold veel plezier en werk ze. Liefs Gonda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Danielle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1626
Totaal aantal bezoekers 83268

Voorgaande reizen:

14 Juli 2005 - 20 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: