Dushi Korsou - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Dushi Korsou - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Dushi Korsou

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

30 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Hier dan eindelijk bericht vanuit Curacao.
Een week is alweer voorbij gevlogen.
In de tussentijd hebben we niet stilgezeten natuurlijk.
Bijna elke dag rijden we rond op Curacao en bezoeken we bezienswaardigheden. We hebben al wat landhuizen bezocht en een heleboel stranden waarvan Port Marie een van de mooiste was tot nu toe. Hier hebben we ook gesnorkeld en weer mooie visjes en andere beesten gezien, waaronder een mega barracuda.

Vorige week zijn we ook gestart met onze PADI Open Water brevettering. Helaas hoort daar ook een dik boek bij en doen we elke dag een toets van de theorie. Dit houdt in dat we elke dag huiswerk zitten te maken, maar de duiken maken wel alles goed.
We hebben nu tot 12 meter gedoken waarbij we al veel rare beesten hebben gezien; rare krabben, schildpad, murenen en schorpioenvis (zon vieze die op een steen lijkt)
Vandaag hebben we nog 1 duik en dan doen we morgen examen.
In elk geval erg leuk en spannend allemaal.

Ik probeer ook foto's te uploaden maar dat gaat nogal langzaam dus vandaar een selectie op mijnalbum:http://www.mijnalbum.nl/Album=DOHBNWNU
Ik ga ook proberen om hier nog wat te plaatsen maar weet niet of dat lukt.

Overmorgen is het hier vlaggendag. Een feestdag waarbij men de eigen vlag eert. Dit in het kader van de geschiedenis van Curacao en onderlinge saamhorigheid. Harold en ik hebben een vlaggenshirt gekocht dus we gaan helemaal in stijl. Harolds moeder wilde ook graag een shirt maar kon niks vinden. Volgens Harolds vader heeft ze 2 vlaggen nodig om er een shirt van te maken LOL.

Nou, tot zover de update.

Mis jullie! Dikke kus D&H

  • 30 Juni 2008 - 16:05

    Nadia:

    he meid, leuk om zo wat van je te horen. het klinkt goed allemaal. en ben best wel jaloers. nou geniet er van, en ik wacht op je volgend berichtje.
    groetjes nadia

  • 30 Juni 2008 - 16:38

    Mam + Oompie:

    hoi schat, Leuk dat je al zo ver bent met je duikcursus, hoop dat jullie morgen ook slagen!! Doe je nog maar een extra rondje om het te vieren (als je geslaagd bent natuurlijk)Veel plezier en de groeten aan iedereen.
    Dikke kus

  • 30 Juni 2008 - 18:04

    Maaike:

    En ondertussen zit ik alweer een week in Aruba. Wat een supereiland is dit! Overmorgen naar Bonaire en de 5e naar dushi Korsou! Ik heb je mailtje met tel. nummer gehad. Ik bel je zodra ik aankom, leuk leuk! Zo zien we elkaar nog eens!

    Veel succes met het duik examen en saludos van dushi Aruba.

    Maaike

  • 01 Juli 2008 - 06:35

    Marcella:

    Hey Daantje,

    leuk om te lezen (: Ik zei van de week nog tegen mijn vriend: Ik WIL NAAR CURACAO!!! En dan lees ik dit bericht van jou! Maar wel leuk om te lezen. Is dit eigenlijk je eerste keer op Curacao? Geniet ervan hoor!! En als je van ijs houdt moet je ff naar een filiaal van Baskin Robbins gaan, is veel lekkerder dan van der Poel!!
    Ohhhh ik ben jaloers!!!!

    groetjes vanuit het "warme" Nederland, vandaag wordt het 30 graden in het oosten van NL

  • 01 Juli 2008 - 20:35

    Kenji:

    Hey swa! Zomaar ben je op het eiland.. En je laat me niet eens weten!
    Het eiland is klein, dus misschien zie ik je nog ergens ronddwalen hier.
    Latorr!

  • 01 Juli 2008 - 20:58

    Gonda:

    Hoi Daan Fijn dat je het naar je zin hebt. Mooie foto's.Enge vissen hoor. doei gonda

  • 04 Juli 2008 - 00:16

    Mexicaanse Marcella:

    Hey Daan!

    Wat super dat je nu ook eindelijk mag genieten van lekker weer ;)! Nice pics ook. Nu alleen nog werken aan je kleurtje :P, hehe. Hier alles (over the)top!!! Moet mijn site ook maar weer s updaten. T komt er maar niet van :D. Girl, geniet er van!! xxx uit Mexico

  • 11 Juli 2008 - 07:48

    Anastasia-kaka:

    Bon dia mi dushi! Kon ta bai? Hihi!
    Wat zijn jullie toch lieve monsters...echt super dat jullie duiken...die foto's zijn zo mooi! Wat een mooie wereld in de zee he? Word je al lekker bruin kaka?
    Ik mis je wel heel erg, merk dat je zo ong. 8 uur vliegen hier vandaan bent. Maar geniet van je verblijf en denk vooral niet aans ons, koude kikkers, in NL!
    Grandi sunchi pa mi dushi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Danielle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 83270

Voorgaande reizen:

14 Juli 2005 - 20 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: