Ik ga jullie weer verlaten.... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Ik ga jullie weer verlaten.... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Ik ga jullie weer verlaten....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

07 Februari 2007 | Nederland, Hengelo

Hallo mensen!

Hier even weer een update.
Vanaf maart ga ik jullie weer verlaten. Dit keer dan wel geen tropisch eiland maar het avontuur zal er zeker niet minder om zijn.
Ik ga namelijk naar Polen!
Daar ga ik beginnen met stage 2 en vervolgens afstuderen en op die manier kan ik tijd besparen en in september helemaal klaar zijn (hopelijk lukt dat allemaal in die krappe tijdsperiode)
Ik ga met mijn klasgenootje Aniek en we hebben er echt veel zin in. Wordt zeker heeeeeeel hard werken, maar dat geeft niks want ik verwacht er veel van!
We weten nog niet waar we precies terecht komen, hopelijk komt dat snel.
Om even wat meer te vertellen over waarom Polen: we gaan voor de provincie Overijssel een project doen in Polen dat te maken heeft met de toeristische ontwikkeling en ontsluiting van West Pommeren. Het gaat dan met name om een natuurgebied aan de Oder-delta. We hebben al wel een idee van het project maar de details moeten nog besproken worden. Gelukkig zit er een vergoeding in en daarnaast krijgen we een projectbudget. Heel erg fijn dus!

Nou tot zover......
Er komt nog een feestje voor ik wegga maar daarover later meer :)

Koes koessssssss

  • 07 Februari 2007 - 19:28

    Christine.. :

    Heyy meid..

    Tof dat je weer op avontuur gaat..

    Veel succes!!

  • 07 Februari 2007 - 19:32

    Lililan:

    Succes meissie, en ik hoop dat je een mooie tijd gaat hebben

    kus Lilian

  • 07 Februari 2007 - 19:56

    Shakira:

    hallooooo! en je bent nog steeds niet naar sxm gekomen pffff gaat die doos naar polen hahaha....umm wanneer ga je en hoe lang ga je? spannend hoor. ik ben binnenkort in NL. dus ummmm wanneer ga je nouuuu?

    have fun thoooo en heel veel luck

    xjess kaka

  • 07 Februari 2007 - 20:27

    BeN:

    Ey PIPO;

    Jammer dat je stage niet weer hier bij ons in de tropen is hoor..Ik mis de lol die we hebben gehad toen.Hopelijk bevalt het in Polen ff goed en heb je toch ook weer een spannend avontuur.Je hebt tenminste mijn oorlogsoep recept om je warm te houden in geval t daaro v-vv-rrries-sst-t-tt heheheheh.

    Veel succes en plezier met je stage....

    groetjezzz....

  • 07 Februari 2007 - 20:35

    Papa:

    Hallo Moppie,

    Ik hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat in Polen.
    Ik denk dat we ook maar weer eens die kant opmoeten tegen die tijd.

    Kus Papa en Jannie

  • 07 Februari 2007 - 22:10

    Sandra:

    Lekker Daan!

    Je zei nog zo dat je niet meer naar buitenland 'mocht' :) hahah! Toch maar wel weer...ja het is ook te verleidelijk he...dat kutnederland..ik mis Curacao echt erg joh!

    Veel plezier daar..KUS SAN

  • 07 Februari 2007 - 23:23

    Anushka:

    Hey Daantje!!

    Ik wens je egt heel veel plzier en veel suc6 in Polen!!

    Dikke Koessss!!!

  • 08 Februari 2007 - 08:49

    Djoeke:

    Hey meis, en je site weer nieuw leven in geblazen altijd leuk hihi! Heeeel veeeel suc6 in polen strax en zal je site in de gaten houden! Spreek je nog wel op msn, kus Djoeke

  • 08 Februari 2007 - 14:34

    Anastasia:

    Hai die kaka! Echt spannend hoor...handig dat je waarbenjij.nu nog steeds hebt, zo kan je ons lekker op de hoogte houden van de avonturen in Polen, want die zullen idd niet missen. Let goed op elkaar daar...en hou ons op de hoogte! Tot snel!!! KOES

  • 10 Februari 2007 - 19:34

    Maaike:

    Heeey meissie

    Zat net ff met je op MSN en dacht laat ik hier ook even een berichtje achterlaten! Super dat je gaat hoor! Ben benieuwd naar je verhalen ;) En je weet het he, als je terug bent uit Polen dan kom je maar mooi naar mij in Playa del Carmen!

    Kussie xxx Maaike

  • 14 Februari 2007 - 18:04

    Carlien:

    Wat tof dat je weer naar het buitenland op stage gaat, een nieuw avontuur. Heel veel succes en hou ons op de hoogte.

    Liefs, Carlien

    ps jammer dat je niet weer naar St.Maarten komt...

  • 16 Maart 2007 - 10:23

    Djoek:

    Hey Daantje...hoessie nou daaro...wat naar je zin joh? Mis je wel op msn hoor en onze sunset momenten hihi. Kom je snel met een bericht? Hier alles ok en de zon schijnt zelfs wat wil je nog meer!

    Good luck daaro, Liefs Djoeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 83315

Voorgaande reizen:

14 Juli 2005 - 20 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: