Laatste bericht - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Laatste bericht - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Laatste bericht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

31 Mei 2006 | Nederland, Hengelo

Hallo mensen,

Eindelijk dan het laatste bericht. Ik ben inmiddels alweer bijna een half jaar thuis en heb telkens het laatste stukkie van het dagboek voor me uit lopen schuiven. Schandalig maar waar, als je terugkomt blijkt er niks verandert en voor je het weet ben je alweer druk met school en van alles en nog wat en dan krijg je weer uitstelactiviteiten.

Ik wil iedereen nog bedanken voor de vele mails en reacties aan de hand van dit dagboek en mijn verhalen. Ik heb op SXM de tijd van mijn leven gehad, er is weer een droom waargemaakt en ik kan niet wachten om terug te gaan en deze keer een echte vakantie te kunnen vieren!!!

Maar nu ga ik eerst dit album afmaken en daarna natuurlijk meteen bestellen!!!Eindelijk, kan ik er thuis nog lang van nagenieten!

Dikke kus en knuffels,
Daan

  • 31 Mei 2006 - 16:26

    ...bEN:

    Nou kaka; nu heb je weer iets leuks om je tijd een beetje mee te vullen tog?
    Succes met de afronding van je studie en hopelijk zien we jou gauw weer op st.Maarten....Groetjes en een dikke knuffel pipo....

  • 01 Juni 2006 - 21:29

    Willem:

    hoi daan ik weet dat je het erg naar je zin heb gehad daar maar wil je toch bedanken voor de mooie foto s en mooie verhalen . is voor herhaling vatbaar.
    bedankt he

  • 02 Juni 2006 - 13:35

    Oompie En Mama:

    is het nu toch nog afgekomen en kunnen wij je eindelijk het fotoboek kado geven. Wij zijn in ieder geval blij, hoe leuk of het was, dat je weer lekker bij ons in de buurt bent.
    Dikke zoen en knuffel.

  • 02 Juni 2006 - 15:50

    Shaki:

    damn ben je nu echt al een half jaar terug , t gaat snel he. ik wou dat je nog hier was man. damnit.nu ik hier zit ben jij gewoon weg bleh. we zouden samen kunnen cruisen in de stad hahaaa, stoel laag en dieken maar.
    ik zie je hopelijk snel en suc6 met school en heel veel koesiesssss
    hopelijk limen we snel under the three hier hahaha

  • 02 Juni 2006 - 18:21

    Djoeke:

    Hey Danyelle,

    Ik ben djoeke en heb van 1nov 2005 tot maart 2006 op sxm gezeten. Ken jou wel van gezicht maar we hebben elkaar nooit aangesproken. Wel herken ik chris van de foto. Hy heeft mij in nov een keer een lift gegeven en toen vertelde hy mij dat hy nog meer nl meiden kende. En toen noemde hy jou naam dus had wat verhalen van hem gehoord. En nu ben ik zomaar op deze site beland via wereldwijzer. Maybe kunnen we nog es kletsen of msnen je kunt me altijd toevoegen. vdjoeke@hotmail.com om ervaringen uit te wissellen. heb ook een site gemaakt. wwww.djoekevanderwerf.waarbenjij.nu.

    groetjes djoeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 83316

Voorgaande reizen:

14 Juli 2005 - 20 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: