Marciano's aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Marciano's aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Marciano's aankomst

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

09 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Yep daar is ie dan..........zo lang gewacht en daar kwam mijn lieve schatje dan aan op Sint Maarten!
Na een dikke kus en knuffel snel naar SunSet Beachbar om even te relaxen en bij te kletsen.
Er was al een heel programma op touw gezet voor Sjaan, want Ben en Anja zouden komen en Ben zou een welkomstdiner koken voor Sjaan, jaja!

Zo gezegd zo gedaan en het was heerlijk! Ben had oorlogssoep gemaakt en na het eten was t meer sleepie dan oorlog hahaha!

Woensdag ben ik met Sjaan naar Mullet geweest (meneertje moest een parasol want stel je voor dat ie zwart wordt ;-)) en we zijn ook nog naar het uitkijkpunt geweest aan de Franse kant, waar we sanddollars hebben gezocht. En gevonden. Het was namelijk zo dat mijn eigen sanddollar van de tafel was gewaaid en in duizend stukken was gevallen :(
Nu hebben we een nieuwe en die is ook al kapot gegaan. Breekbare dingen joh! Dus nu moeten we weer op zoek!
Ik moet en zal er 1 meenemen hoor!!!!

Donderdag zijn we naar Pinel geweest, maar helaas sloeg het weer opeens om en Sjaan durfde niet meer te gaan snorkelen (hahaha, oke en dan heb ik t verhaal van zn zwemmen nog niet eens verteld ;-))
Dus toen hebben we daar nog wat gegeten en gedronken en toen de boot weer kwam zijn we maar terug gegaan.
Toen zijn we nog even naar Marigot gereden om te window shoppen.

Woensdagavond zijn we nog naar Bamboo Bernies geweest waar Sjaan heeft leren boeken he Sjaan? hahaha

Morgen ben ik nog een dagje vrij, we weten nog niet wat we willen doen maar ik hoop dat t weer beter is dan donderdag :)

Oke dat was t weer voor nu.

Dikke kus Daan en Sjaan

• 11 December 2005 - 07:29

Oompie En Mama:

Fijn dat jullie genieten en wel een nieuwe sanddollar meenemen, hoor! Nog anderhalve week en dan ben je, helaas voor jullie en fijn voor ons, weer terug en daar verheugen wij ons verschrikkelijk op!!!!Dikke kussen en knuffels van Ganje, Casey, Mew, Chip, Oompie en mama. Hopelijk herkennen ze je nog!

• 12 December 2005 - 10:10

Lilian:

Ha truuske! Ik ben blij voor je dat ie er eindelijk is! geniet er maar van! kus Lilian

• 14 December 2005 - 11:49

Goorseleu:

Hai daar,

Het heeft even geduurd, maar hier dan weer een berichtje van ons.
    Geniet nog maar lekker van de zon zolang als het kan. Nog veel plezier deze week en tot...
    Groetjes, Gerben en Marjolein

• 17 December 2005 - 21:44

Gonda:

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben.
    Zie jullie gauw terug , nog
    heel veel plezier deze laatste week.
    Liefs Joop en Gonda.