Paardrijden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Paardrijden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Paardrijden

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

03 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Gisteren zijn we met de meiden van kantoor gaan paardrijden bij Bayside Horse Back Riding in Orient.
Was echt superrr!
Ik had al zo lang geen paard meer gereden en was een beetje vergeten dat het zo onwijs leuk is! En paardrijden op Sint Maarten is toch ook weer heel wat anders dan paardrijden in Nederland want hier kan je lekker op het strand en in het warme water :)
En nu nog lekker nagenieten van de asspijn hahaha ;) Neh valt wel mee hoor.
Nou, ik zal zo wat foto's online zetten.

Kusssssssss

• 03 December 2005 - 16:47

Anastasia:

Huppel Huppel...Kaka die kan er wel wat van...het was super leuk om met zijn allen te doen. Alleen jammer dat alle foto's bewogen zijn :(
    Kus

• 07 December 2005 - 20:22

Papa:

Nou nu helemaal naar je zin?
    Vriendje gearriveerd en nog twee weken te gaan.
    Nou geniet nog maar even lekker van het weer daar, hier is het koud.
    Veel liefs en kusjes, ook voor Marciano en Anastasia,

Papa

• 08 December 2005 - 09:26

Marsje:

juhuuu vakantiegangers! hoestie daar? anas\' site is van de aardbodem verdwenen!! wil je dat even melden? zullen we in januari of misschien al in december met zun vieren uit eten gaan? ff bijbeppen. ohwjah, mijn hamster heeft koters.... eentje hebben?!?!? hahaha