Haai lekkere schatjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Haai lekkere schatjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Haai lekkere schatjes!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

27 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Missen jullie mij nog wel een beetje?
Tis stil vanuit NL! Of zijn jullie druk aan het shoppen alvast? hahaha!
Hier is t nog steeds leuk:)

De laatste tijd zijn we druk met onze stageverslagen en in onze vrije tijd lekker aan het stappen (LEUKKKK!!) en vanaf dinsdag gaan we een autotje huren en dan kunnen we teminste weg om boodschappen te doen en filmpje te pakken.
Kunnen we ook eindelijk een keer onze vrienden ophalen ipv altijd andersom :)

Kaka en ik willen btw mededelen dat we als we terug komen nog op island time staan en dat we blij zijn dat we nog een maand vrij zijn hahaha
Dusssss afspraken graag een half uur eerder incalculeren dan de bedoeling is want we gaan zeker te laat komen ;-)

Verder heb ik net op Anja's waar ben jij: www.krullebol.waarbenjij.nu wat foto's gejat van die keer dat we bij Qclub waren en bij Friars' Bay Full Moon Party.
Ik zal er zometeen een paar uploaden voor jullie.

Nog een dikke week en dan kan Marciano ook van alle eiland activiteiten genieten. En ja, ook van de ZON! want wat moet je op een eiland als je niet naar t strand gaat Sjano? hahhaaha!

Ik moet zeggen dat ik wel blij ben als ik weer thuis ben, ook al zou ik nog zo graag hier willen blijven. Ik mis iedereen echt erg en ik wil natuurlijk de kerst niet missen:)
Mhhhh tsjah laat ik maar zeggen dat aan alle leuke dingen een keer een einde komt he, Nothing's everlasting :)

Ehm, afgelopen week heeft Ben nog een keer zn kookkunsten op ons uitgeprobeerd en hebben wij mogen genieten van bami met kip en petjil. Mhhhhh!
Daantje mist soulfood toch......:)

Nou, ik moet weer aan het werk. Laat eens wat van jullie horen hoor monsters!:)

Dikke kus,
Daan

  • 27 November 2005 - 17:56

    Shakira:

    ik zit nog steeds te brommen dat jullie al weg zijn wanneer ik er ben. oooh en bereid je voor het is nu al vet koud:( ik ben 2 volle dagen gewoon mn huis niet uitgegaan. wat zal ik blij zijn als ik daar ben in de zon. geniet van je laatste maand daar girl.
    en niet teveel van die anti manieren meenemen hahaa, zoals te laat zijn op elke afspraak en umm liever lui dan moe zijn hahaa.kusjesssssssss miss ya

  • 27 November 2005 - 18:20

    Oompie En Mama:

    wij zijn jullie zeker niet vergeten maar reeds voorbereidingen aan het treffen voor als je terug bent. Shoppen enzo!!! En Gustaaf chocoladeletters halen!!!Geniet nog maar goed van de zon het is hier wit en koud.Heel veel liefs en dikke kus ook voor Anastasia.

  • 27 November 2005 - 19:26

    Papa:

    Hallo fuifnummer, we zijn je zeker niet vergeten en missen je verschrikkelijk.
    We zullen blij zin dat je er weer bent hoor.
    Kom eigenlijk liever naar jou toe, er ligt hier een pak sneeuw van 20 cm en het is steen koud.

    Liefs en kusjes,
    Papa

  • 28 November 2005 - 13:28

    Yvonne:

    Dag allerliefste nichtje!!!
    Natuurlijk missen we je verschrikkelijk, maar denk ´laat die meid nog maar lekker ff fuiven´
    Heb gister je harige scheetjes nog gezien :)
    Ben benieuwd of mama en oompie ze straks nog wel willen afstaan ;)

    Dikke kus
    Yvonne en de rest van de Rieschkes

  • 28 November 2005 - 17:25

    Triqosjen:

    Elloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
    hahaha zo zo als ik zo naar die foto'z kijk dan krijg ik de indruk dat jij en Ana het vreselijk naar je zin hebben en niet van plan zijn terug te keren ( in ieder geval niet binnenkort) ;)

  • 30 November 2005 - 21:07

    Gonda:

    Hoi Daan,
    Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt.En Ja natuurlijk mist iedereen je .Maar straks zullen we "waar ben je" ook erg missen hoor.Nu open ik geregeld de mail , normaal deed ik dat niet zo vaak.
    Tot gauw en veel plezier met Maciano straks.
    Liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Danielle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 83320

Voorgaande reizen:

14 Juli 2005 - 20 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: