Avondje stappen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Avondje stappen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Avondje stappen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Danielle

17 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Als afsluiter van de super Anguilla dag zijn we nog wezen stappen met z'n allen.....
Super gezellie en een beetje met heimwee gevoel want over een paar dagen zitten we alweer in t koude Hollandse landje... snik snik!

  • 02 Juni 2006 - 16:00

    Shaki:

    ik voel me net een oma als ik naar jullie leuke foto,s kijk lol
    ik moet maar ns meer uitgaan
    ik moet een partner in crime gaan zoeken hahaha
    maar iedereen hier heeft kids
    stelletje konijnen gehehee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Danielle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 83272

Voorgaande reizen:

14 Juli 2005 - 20 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: